Kiekviena mąstanti būtybė, na arba didžioji jų dalis, prieš pradedama ką nors daryti, nori žinoti kodėl to reikia, kokia to vertė ar koks galimas rezultatas tai įvykdžius. Tą patį pastebėjau pati dirbdama su savo treneriais (tiek verslo, tiek sporto), o taip pat su savo užsakovais, turinčiais nuosavus verslus. Taigi šiandienos įraše norėčiau papasakoti, kodėl taip svarbu pažinti save, savo tikslinį klientą ir ką galima nuveikti su šia sukaupta informacija.

Prieš kurį laiką dalinausi su Jumis straipsniu apie unikalų vertės pasiūlymą arba kitaip – kaip išsiaiškinti, kuo esate unikalūs, kuo išskirtinis yra Jūsų produktas. Jau jame atkreipiau dėmesį į tai, kaip svarbu fokusą nukreiptį į vartotojo poreikius, į jo problemas, baimes ir norus, kuriuos galite išspręsti, sumažinti arba patenkinti. Taigi, apsirašydami savo išsvajotą klientą, pagalvokite ne tik apie jo demografinius duomenis (lytis, amžius, gyvenamoji vieta ir t.t.), bet ir apie:

  • pomėgius,
  • laisvailaikio praleidimo būdą,
  • žmones, su kuriais jis bendrauja,
  • problemas, su kuriomis susiduria,
  • baimes, kurios galėtų jį sustabdyti nuo Jūsų prekės/paslaugos įsigijimo,
  • norus, kurie jam gali atrodyti nepasiekiami, bet jūs galite parodyti, jog yra kitaip.

Kodėl tai svarbu?

Turėdami klausimus, visuomet turėsite apie ką komunikuoti, nes galėsite pateikti naudingus atsakymus!

Žinodami kas rūpi ar kas skauda, lengviau pataikysite į savo tikslinio kliento širdį, nes kalbėsite JO kalba ir parodysite, kokiu būdu galite padėti visa tai išspręsti!

Žinodami, kas jį stabdo nuo Jūsų prekės/paslaugos užsakymo, galėsite argumentuoti, kodėl neverta bijoti!

Žinodami, kur jis leidžia laiką ir su kuo bendrauja, žinosite kur jo ieškoti ir kokiais kanalais pasiekti! O tai reiškia, jog lengviau atsirinksite kokiais kanalais komunikuoti, kur sutelkti dėmesį!

 

Gerai būtų turėti konkretų pavyzdį?

Na, įsivaizduokime, kad turite gyvūnų viešbutį, o Jūsų tikslinis klientas yra 25-35 metų moteris, gyvenanti didmiestyje, neturinti šeimos, daug dirbanti ir dažnai keliaujanti svetur – tiek atostogų, tiek į komandiruotes. Ji turi mylimą samojedų veislės šuniuką, kurį myli iki išprotėjimo, bet ne visuomet gali suteikti jam tiek laiko ir dėmesio, kiek norėtų, todėl kartais dėl to jaučia kaltės jausmą. Ji, kaip ir dauguma jaunų moterų, mėgsta susitikti su draugėmis, valgyti ne namuose, aktyviai naudojasi socialiniais tinklais ir išmaniaisiais įrenginiais apskritai.

Turėdami tiek informacijos, jau galite pasidaryti kelias svarbias išvadas ir savo komunikacijoje kalbėti apie:

  • laiko stygių, dėl kurio mylimas augintis gauna mažiau meilės ir rūpesčio, todėl geriau būtų dienos metu jį palikti su miela prižiūrėtoja gyvūnų viešbutyje, kur jis gaus profesionalią priežiūrą, su juo žais, bendraus, vaikščios lauke ir laiku maitins;
  • netikėtas komandiruotes, dėl kurių reikia sukti galvą su kuo palikti savo šuniuką. Ne visuomet giminaičiai ir draugai turi galimybę/nori prisiimti atsakomybę už svetimą augintinį;
  • baimę, jog niekas taip gerai nepasirūpins mylimu keturkoju, kaip ji pati! Visgi tam ir yra ugdomi profesionalūs prižiūrėtojai, sudaromos kvalifikuotos priežiūros programos ir netgi daromi video įrašai, kad gyvūnai jaustųsi ne ką prasčiau, nei jų šeimininkai atostogų ar darbo išvykoje! Taip pat tam, kad šeimininkas nejaustų kaltės jausmo, jog keliauja, kol nežinia kaip rūpinamąsi jo augintiniu.

Ir taip toliau, ir panašiai. Tęsti galėčiau labai ilgai, tačiau tikiu, jog mintį pagavote 😉 beje, faktas, jog komunikacija socialiniuose tinkluose šiuo atveju tikrai būtų tinkamas pasirinkimas! Akivaizdu kodėl, ar ne?

Taigi, kiekvienas sau užduotas klausimas, kiekviena atlikta užduotis turi turėtį tikslą bei prasmę. Jei sudvejojate, išsiaiškinkite ją ir pamatysite, kaip pasikeis motyvacijos lygis, su kokiu noru imsitės vieno ar kito darbo. Jūsų veiksmai taps kryptingi, tikslingi ir suplanuoti, o viduje jausite ramybę, kad žinote ką darote, vardan ko tai darote ir kokio rezultato galite tikėtis.

Beje, apie tai ir dar daugiau naudingų dalykų, kurie padės sukurti naujų klientų pritraukimo sistemą jau šį penktadienį, gegužės 22 d., 15-17 val., kartu su verslo vystymo treneriu Linu Stalnioniu pasakosime mūsų autorinių, interaktyvių dirbtuvių metu! REGISTRACIJA Į JAS VYKSTA ČIA!

Klauskite savęs, klauskite kitų! Žingeidumas, smalsumas dažnai atveria daugybę kelių ir galimybių! Beje, tai galioja ne tik verslo, bet ir gyvenimo prasmės paieškų kontekste 😉

Gražaus likusio pirmadienio!

Su šypsena,

Jūsų Liu

Įrašą puošia Gabijos Monikos Vainiutės (www.silkandkisses.com) nuotraukos.