APIE MANE
Noriu, kad gebėtumėte komunikuoti savarankiškai, to dėka sutaupyti nemažai piniginių išteklių ir atrasti atsakymus į tokius klausimus kaip:
- Kokie Jūsų komunikacijos tikslai?
- Kuo išskirtinis yra Jūsų produktas?
- Kaip suformuluoti žinutę, kuri tinkamai Jus pozicionuos pasirinktoje rinkoje?
- Kokiai tikslinei auditorijai skirti savo žinutę?
- Kuriuos komunikacijos kanalus pasirinkti ir kaip jais naudotis?
- Kaip kryptingai formuoti norimą įvaizdį?
- Kaip įkvėpti kolektyvą tikėti tuo, ką darote? Kaip paversti jo narius savo produkto ambasadoriais?
Labas, mano vardas Liucina ir…
esu tvirtai įsitikinusi, jog komunikacija yra vienas galingiausių mūsų turimų įrankių. Visgi ne kiekvienas moka juo pasinaudoti tam, kad sukurtų įtaigią istoriją apie save ir savo produktą. Dėl to mano veiklos tikslas yra padėti smulkiųjų verslų savininkams atrasti savo produkto išskirtinumą, kitokį požiūrio kampą ir sukurti vidinės bei išorinės komunikacijos strategiją, kuri perteiks norimą žinutę kūrybiškai, lengvai ir su polėkiu.
Tikiu, jog būtent nuosavo verslo savininkas geriausiai žino jo stiprybes, kalba su didžiausiu užsidegimu ir meile, todėl kur kas įtaigiau net už geriausią komunikacijos specialistą gali papasakoti apie jį. Dėl šios priežasties nesiūlau sukurti strategijos už Jus! Siūlau kartu eiti pažinimo keliu, mokytis ir pasinaudoti mano teikiamais įrankiais.

PATIRTIS IR KOMPETENCIJOS
Tai, apie ką kalbu ir kuo dalinuosi, paremta studijų metais įgytomis žiniomis ir ne tik.
Vilniaus Universitete baigiau Verslo informacijos valdymo bakalaurą ir Ryšių su visuomene magistrą. Ilgai nelaukdama šias žinias pritaikiau praktikoje.
2013 metais pradėjau „Liu Patty desertinės“ veiklą ir pati vysčiau šį prekės ženklą. Šiuo metu po jo vardu yra penkiolikos profesionalų komanda, dvi desertinės ir daugybė nuostabių produktų, iniciatyvų bei projektų, kuriais tikrai didžiuojuosi. Šis verslas bene labiausiai prisidėjo prie to, kokiomis vertybėmis vadovaujuos ir kokių kompetencijų turiu. Be išorinės komunikacijos čia išmokau vidinės kultūros formavimo svarbos, įsitikinau nenuginčijama jos verte, o taip pat ugdžiau ir toliau ugdau vidinės komunikacijos (įmonės viduje, su darbuotojais) gebėjimus. Šia tema tikrai turiu kuo pasidalinti.
2016 metais parašiau knygą „Saldžios dienos su Liu: įkvėpimai, darantys mus laimingus“, ko pasėkoje pradėjau vesti tinklaraštį. Jame dalinuosi žiniomis apie verslą (kviečiu skaityti čia), receptais, kelionių įspūdžiais ir įvairiais kasdieniais įkvėpimais. Tai nėra grynai profesinio tipo tinklaraštis, nes manau, jog už kiekvieno specialisto paveikslo pirmiausia stovi žmogus – su savo kasdienybe, išgyvenimais, pakylimais ir nuopoliais, pomėgiais ir aistromis. Nors ten rašau savo malonumui, tinklaraštis jau turi nemenką savo skaitytojų ratą, kuris su kiekvienu įrašu tik didėja. Prie jo sėkmės prisideda ir mano asmeninio prekės ženklo (ang. Self-branging) istorija, su kuria kviečiu susipažinti mano socialinių tinklų paskyrose.
2017 metų pradžioje įstojau į BNI verslo klubą. Vos po kelių mėnesių man pasiūlė edukacijos koordinatoriaus pareigas, o dar po kelių tapau savo klubo prezidente. Žvelgdama atgal suprantu, jog tai buvo ir iki šiol yra antra, ypatingai reikšminga bei naujas kompetencijas ugdanti mokykla. Šiam klubui priklauso nuosavų verslų atstovai, nepavaldūs prezidentui darbo sutartimi ar kitais būdais. Dėl to čia reikėjo išmokti aukštesnio komunikacijos pilotažo, kuris leido kiekvieną ketvirtadienį pravesti susitikimą mažiausiai 40 žmonių auditorijai, tinkamai reprezentuoti klubą bei pelnyti narių pasitikėjimą ir pripažinimą kaip klubo lyderio.
Visi iki šiol įgyvendinti darbai ir projektai suformavo mane tokią, kokia dabar esu. To dėka galėjau ne kartą dalintis savo patirtimi su moksleiviais, studentais ir kitomis visuomenės grupėmis tokiuose renginiuose, kaip “Verslios Lietuvos” konferencija, “Laisvės piknikas”, prie kurio prisijungi pakvietė Lietuvos bankų asociacija, SMK bei Mykolo Romerio Universiteto informaciniai renginiai ir kt.
Nuoširdžiai tikiu komunikacijos galia ir nešvaistau jos pilstydama iš tuščio į kiaurą. Įsitikinau praktikoje, kokios plačios yra jos panaudojimo galimybės, kaip komunikacija gali keisti verslus ir net gyvenimus, todėl noriu, kad patikėtumėte ir Jūs!